Jak zareklamować nowy salon fryzjerski?

fryzjer

Otwarcie nowego salonu fryzjerskiego, zwłaszcza w dużym mieście, to nie lada problem. Nie tylko należy sprostać wyzwaniom związanym ze znalezieniem lokalu w odpowiedniej lokalizacji, ale również z jego wyposażeniem. Konieczne jest również zadbać o właściwą reklamę. Spora konkurencja sprawia, że znalezienie nowych, ale jednocześnie stałych klientów jest rzeczą praktycznie niemożliwą do zrealizowania. Jeśli jednak zareklamujemy swój biznes w odpowiedni sposób – jak najbardziej do zrobienia.

Jak zatem najskuteczniej zareklamować nowy salon fryzjerki pomimo ogromnej konkurencji? Metod na reklamę i poinformowanie klientów jest wiele, ale warto wybrać te, które są naprawdę skuteczne i przyniosą pożądane przez nas efekty. Zwłaszcza pierwsze dni nowej działalności mają kluczowe znaczenie, podobnie jak podjęte kroki marketingowe.

Promocja w pierwszym dniu otwarcia salonu – na czym się skupić?

Pierwsze kroki w celu rozreklamowania nowego salonu fryzjerskiego można podjąć jeszcze przed jego otwarciem. Warto tutaj zaznaczyć, że chodzi przede wszystkim o estetyczny wygląd witryny, a także szyld, który przyciągnie wzrok pierwszych zainteresowanych klientów. Jeśli te aspekty będą wyróżniały się na tle konkurencji, z pewnością salon fryzjerski będzie cieszył się większym zainteresowaniem w pierwszych tygodniach po otwarciu. Zlecenie oklejenia okien, witryn i drzwi specjalnie zaprojektowaną grafiką, może być jedną ze skutecznych metod reklamy salonu.

Odpowiednio prezentująca się witryna będzie także miała kluczowe znaczenie pierwszego dnia otwarcia. Tak zwane pierwsze wrażenie jest niezwykle istotne dla potencjalnych klientów oraz klientek. Nie tylko wizualna strona salonu będzie reklamą samą w sobie, ale również uśmiechnięta i pomocna załoga, która chętnie podejmie się wszystkich wyzwań i odpowiednio ugości na fotelu.

fryzjer

Warto również w ciągu pierwszych dni promocji postawić na drobne upominki dla pierwszych klientów (na przykład w postaci małych wersji kosmetyków do pielęgnacji włosów). O całej akcji można poinformować w mediach społecznościowych bądź – na plakatach i ulotkach, które będą doskonałym narzędziem to rozreklamowania salonu fryzjerskiego w najbliższej okolicy. Poinformowanie mieszkanek o nowym miejscu, gdzie zadbają o swoją urodę to sposób, na zwiększenie zainteresowania.

Stojaki reklamowe z ulotkami jako rozwiązanie marketingowe

Stojaki reklamowe z ulotkami to praktyczny i uniwersalny sposób na reklamę nowego salonu fryzjerskiego. Sam stojak jest wykonany z lekkiego materiały, dzięki czemu prezentuje się estetycznie i nie przeszkadza osobom, które przechodzą obok niego. Dodatkowo tego typu ekspozytory reklamowe dają możliwość uzyskania wszystkich istotnych informacji związanych z naszą firmą, usługami jakie oferujemy oraz nierzadko cenami czy specjalnymi promocjami dla stałych lub nowych klientów.

Warto zatem wykorzystać pełen potencjał stojaków reklamowych i umieścić je nie tylko przed samym wejściem do salonu, ale również w strategicznych i często uczęszczanych miejscach w okolicy.

Co powinno się znaleźć na stojaku reklamowym?

Na stojaku reklamowym, który ma posłużyć jako narzędzie do rozreklamowania nowego salonu fryzjerskiego, powinny znaleźć się przede wszystkim dobrej jakości, ale również czytelne ulotki. Dobrze, jeśli estetyką pasowałyby do wystroju salonu, jego charakteru, a jednocześnie wyróżniały się na tle innych. Na samej ulotce należy zawrzeć najważniejsze informacje o prowadzonej działalności – w tym informacji dotyczących nowo otwartego salonu.

Można na takim stojaku umieścić również małe formaty cennika. W obecnych czasach, kiedy każdy chce wiedzieć ile zapłaci za daną usługę, taki zabieg może przyciągnąć potencjalnych stałych klientów, którzy zawsze będą pewni ceny.

Stojaki reklamowe można kupić gotowe bądź zlecić ich projekt i wykonanie specjalistom, którzy doskonale posługują się narzędziami marketingowymi. Pomimo tego, że same stojaki są proste i świetnie służą jako tło do różnego rodzaju materiałów reklamowych, powinny być odporne na warunki atmosferyczne oraz ewentualne upadki.

Stojaki reklamowe w Katowicach to gwarancja wysokiej jakości produktu, który doskonale sprawdzi się jako forma poinformowania potencjalnego klienta o nowo otwartym salonie fryzjerskim. Stojak reklamowy wykonany na specjalne zamówienie, można uzupełnić profesjonalnie zaprojektowanymi ulotkami, wizytówkami czy plakatami. W ten sposób salon nie tylko będzie miał udane otwarcie, ale również powinien cieszyć się popularnością po upływie kolejnych miesięcy.

Redaktor MK