Wigilie firmowe to tradycja, na której wprowadzenie decyduje się każdego roku coraz więcej biur i zakładów pracy. Idea integracji pracowników przy wspólnym stole, w najbardziej przyjaznym, radosnym okresie roku zdecydowanie wpisuje się w budowanie pozytywnej atmosfery w środowisku pracy i poprawy ogólnych wyników firmy poprzez pracę nad samopoczuciem pracowników. Nikt nie powiedział jednak, że wigilia musi być organizowana na terenie biura, w otoczeniu komputerów i dokumentów przypominających o obowiązkach do zrealizowania przed przerwą świąteczną! Wyjazd w góry prezentuje się tu znacznie lepiej.
Wigilia firmowa w Szklarskiej Porębie
Organizacja wigilii firmowej może mieć wiele korzyści zarówno dla zespołu, jak i kierownictwa w firmie. W okresie przedświątecznym, kiedy każdy próbuje już nieco zwolnić i przygotować się do czasu spędzanego w gronie rodzinnym warto i do pracy podejść z odrobiną dystansu, dając pracownikom szansę na poprawę wewnętrznych relacji, integrację i dobre spędzenie czasu poza warunkami biurowymi. Święta to także doskonały czas do podsumowań i refleksji, którymi można podzielić się podczas uroczystości. Wyjazdowa wigilia w górach to idealna okazja na podziękowanie za współpracę w minionym roku oraz podsumowanie osiągniętych sukcesów, zmotywowanie pracowników do kolejnego roku dobrej pracy i omówienie celów, jakie zamierza się osiągnąć wspólnie, jako firma. Spotkania tego typu nie muszą być długie, by cieszyć się uznaniem wśród pracowników. W końcu każdy zasługuje na chwilę wytchnienia i poczucie uznania ze strony pracodawcy.
Decydując się na organizację wigilii pracowniczej trzeba oczywiście z dość dużym wyprzedzeniem rozważyć wszelkie możliwości – jeśli w grę wchodzi wyjazd, termin powinien być dopasowany tak, by jak największa liczba pracowników mogła faktycznie uczestniczyć w wigilii i by sam pomysł wyjazdu oraz program spotkania odpowiadał ich potrzebom i zainteresowaniom. Zima to szczęśliwie taka pora roku, że o znalezienie ciekawych zajęć w górach nie trudno. Nic dziwnego, że Szklarska Poręba jest tak chętnie wybierana jako miejsce docelowe firmowych delegacji.
Apartamenty Silva organizatorem wigilii firmowych w Karkonoszach
Apartamenty Silva to pieczołowicie odrestaurowane XIX-wieczne budynki otoczone przepięknym parkiem, zlokalizowane u samych stóp Karkonoszy. Serce budynku stanowi duża jadalnia, która na potrzeby wigilii jest przystrajana w tradycyjne ozdoby świąteczne charakterystyczne dla kultury górali z Karkonoszy. Klasyczne, drewniane stoły, stare kredensy i solidne krzesła to gwarancja niepowtarzalnego klimatu i cudownej, świątecznej atmosfery w otoczeniu natury. Przy stole zastawionym tradycyjnymi potrawami przygotowywanymi na miejscu przez lokalnych kucharzy bazujących na przepisach, które wśród rodzin ze Szklarskiej Poręby przekazywane są z pokolenia na pokolenie można poczuć się, jak na prawdziwej wigilii z XIX wieku – bogatej, wiernej tradycji i obfitującej w potrawy, których żal nie skosztować.
Organizatorzy wigilii firmowych w Apartamentach Silva przygotowali także dla swoich gości wiele atrakcji poza centralną salą jadalni kompleksu. Zależnie od pogody możliwa jest tu organizacja przejazdów kuligiem, ognisk na świeżym powietrzu, a także warsztatów w Kamiennym Kręgu Żelaznych Ludzi Zbigniewa Frączkiewicza – lokalnego artysty i rzeźbiarza. Wigilię firmową można połączyć także z zespołowym wyjazdem na narty i noclegiem w apartamentach – nic tak nie buduje więzi pomiędzy ludźmi jak spędzony aktywnie czas w gronie znajomych, których do tej pory kojarzyliśmy wyłącznie z zadań, jakie wykonują w firmie.
Organizacja wigilii firmowej w rękach profesjonalistów
Przed Świętami Bożego Narodzenia każdy doświadcza w domu odrobiny szaleństwa związanego z przygotowaniami do rodzinnego obiadu. Aby więc dodatkowo nie obciążać pracowników i pozwolić, by w dniu wigilii firmowej każdy miał okazję na relaks, warto postawić na przyjęcie organizowane poza siedzibą firmy – w lokalnej restauracji, hotelu, czy w formie delegacji i wyjazdu w góry. Pozwól, by organizacją spotkania zajęła się profesjonalna ekipa kucharzy, kelnerów i managerów sali, dzięki którym Ty i Twoi pracownicy będziecie mogli skupić się na tym, co najważniejsze – budowaniu relacji ze współpracownikami w całkowicie relaksującej, świątecznej atmosferze.