Polecaj aktualne promocje z katalogów i zyskuj nowych klientów

Nowe katalogi Oriflame ukazują się co trzy tygodnie, przynosząc za każdym razem ciekawe oferty i promocje dla nowych i stałych klientów. Jako konsultantka możesz wykorzystać je na własną korzyść, zdobywając zainteresowanie nowych klientów właśnie poprzez polecanie aktualnych promocji i atrakcyjnych ofert. Każdy, kto ma dziś dostęp do Internetu może na bieżąco przeglądać na Twojej stronie internetowej katalog. Jak wykorzystać go do rozwijania własnej marki i poszerzania swojego zasięgu jako konsultantki?

Nowy katalog Oriflame – sprawdź aktualne promocje i polecaj je swoim klientom

Każda konsultantka dołączająca do Klubu Oriflame otrzymuje dostęp do nowego katalogu Oriflame, który zmienia się co trzy tygodnie dając rocznie aż 17 nowych katalogów produktowych bogatych w promocje, ciekawe nowości, korzystne oferty i atrakcyjne prezenty. Rozdając swój katalog wśród klientek lub udostępniając go w wersji online na swojej stronie internetowej (konsultantki mają możliwość stworzenia strony www z Oriflame zupełnie za darmo) z łatwością zbudujesz pozytywną relację zarówno ze stałymi, jak i nowymi klientkami. Opierając się na doświadczeniu i dostępnych promocjach możesz zachęcać do skorzystania z konkretnej, jednorazowej oferty, lub zaprosić do kolejnych zakupów w następnym katalogu, który przedstawi zupełnie nowe promocje. Możliwości sprzedażowe są tu naprawdę spore!

Poznaj kosmetyki Oriflame i polecaj je z doświadczenia

Nowe katalogi pojawiające się co trzy tygodnie to doskonała szansa, byś i Ty jako konsultantka poznała nowe produkty na własnej skórze i mogła polecać je z większą pewnością i zaufaniem. Klientki ufają najczęściej swoim konsultantkom, wybierając produkty które te polecą im jako swoje ulubione, sprawdzone i działające tak, jak tego oczekują. Doskonałym przykładem są tu sezonowe produkty świąteczne, które pojawiają się w ofercie nieregularnie i jeśli klientka ma się na nie zdecydować, warto by wiedziała czy faktycznie będą jej odpowiadać.

Przedstawiając klientce nowy katalog, szczególnie jeśli ta nie miała wcześniej do czynienia z kosmetykami i produktami Oriflame, nie zapomnij wspominać też o najważniejszych zaletach zarówno samych produktów, jak i filozofii marki. Wśród najważniejszych informacji warto wspomnieć o unikalnej Gwarancji Statysfakcji Oriflame, zgodnie z którą kupując po raz pierwszy dany produkt można bez obaw oddać w ciągu 14 dni od daty odebrania produktu od Konsultanta. Unikalna gwarancja satysfakcji Oriflame pozwala zwrócić produkt otwarty, o ile jego zużycie nie przekracza 30%. To szczególnie przydatne w przypadku promocji katalogowych, które motywują do próbowania nowych kosmetyków, które czasem nie sprawdzają się ze względu na niedopasowanie do rodzaju skóry, nieodpowiadający zapach czy inne problemy, których nie można przewidzieć zamawiając produkty z katalogu. Gwarancja satysfakcji buduje też pozytywną relację pomiędzy Tobą, a klientką, która wie że nawet przy najlepszych intencjach swojej konsultantki może zamówić coś, z czego nie będzie zadowolona i oddać produkt bez konsekwencji.

Wysoka jakość kosmetyków Oriflame – na jakich cechach bazować swoją relację z klientami?

Kosmetyki i produkty Oriflame to w dużej mierze hołd dla szwedzkiego stylu życia i wartości, jakie wyznają mieszkańcy Skandynawii. Marka od początku stawia na wysoką jakość produktów przygotowywanych z dbałością o społeczeństwo i środowisko, wybierając rozwiązania naturalne, etyczne i bezpieczne dla środowiska naturalnego. Promując produkty Oriflame, jako punkt wartościowy poza aktualnymi promocjami możesz wykorzystać właśnie naturalność oferowanych w katalogu kosmetyków.

Kosmetyki Oriflame wyróżniają się naturalnymi składami i są tworzone z myślą o zadbaniu o zrównoważony rozwój, nawet jeśli nie są promowane w katalogu w takich kategoriach. Poza klasycznymi liniami maseczek Love Nature czy serią Swedish Spa, każdy produkt w ofercie Oriflame może przyciągnąć uwagę Twoich klientek jako naturalny kosmetyk wysokiej jakości zapewniający skoncentrowane działanie i przyjemność z pielęgnacji w domowych warunkach.

Oriflame wychodzi przy tym naprzeciw różnym potrzebom skóry – w ofercie dostępne są kosmetyki do skóry suchej, tłustej, problematycznej, normalnej czy dojrzałej. Poznając pełną ofertę marki oraz dokładnie analizując najświeższe katalogi możesz połączyć siłę aktualnych promocji z korzyściami gwarantowanymi przez kosmetyki Oriflame, budując własny zasięg i zdobywając nowych, zadowolonych klientów.

Pan Lotto