Pop up store w marketingu

pop up store

Jak wiadomo, sam marketing służy reklamom, dystrybucji i sprzedaży. Sposoby na reklamowanie i promowanie firm jest zadaniem innej firmy zrzeszającej zespół specjalistów od reklamy. Pop up store jest jednym z wielu narzędzi marketingowych. Jest to jednak nieco inny rodzaj reklamowania firmy i marki. Chociaż znany stosunkowo od niedawna, pop up store zdobył rzesze wielbicieli na całym świecie.

Jakie ma znaczenie pop up store w marketingu?

Atrakcyjność samych miejsc, ofert oraz cen pozytywnie wpływa na potencjalnych i stałych klientów. Pomysłowy i kreatywny pop up store potrafi przyciągnąć w ciągu jednego dnia więcej klientów, niż zwykłe reklamy rozwieszane w całym mieście. W zależności od typu przedmiotów, pop up store może być zlokalizowany na rynku w centrum miasta, w galerii handlowej czy nad rzeką. W wielu środowiskach panuje przekonanie, że pop up store zapewnia firmom darmową reklamę. Jest to poniekąd prawda. Dobrze zorganizowany event w stylu pop up store jest świetną częścią marketingu. Jako że reklama dźwignią handlu, pop up store w marketingu może wiele zdziałać.

Można by długo przyrównywać różne rodzaje reklam, w jakie inwestują firmy. Zawsze musimy liczyć się z nieco mniejszą skutecznością, chociaż marketing w dzisiejszych czasach jest mocno usprawniony. Działania, jakie podejmują pracownicy firm marketingowych, służą reklamie. Pomysły i nowinki wykorzystywane są w przypadku każdego zlecenia. Każdy z nas widział już zabawne plakaty czy ulotki, zachęcające do skorzystania z usług. Jednak pop up store ma w sobie ‘’to coś’’. Każdy, nawet potencjalny klient, ma możliwość przyjść do tymczasowego sklepu i zaopatrzyć się w dużą ilość ubrań lub innych produktów. Dużym plusem pop up store jest to, że ceny w takich sklepikach czy stoiskach są o wiele niższe niż w zwykłych sklepach firmowych. Więcej na ten temat dowiesz się z http://www.ims.fm/en/events/kompetencje/pop-up-store.

Pop-up store od praktycznej strony

Można więc stwierdzić, że z włączenia metody pop up store do marketingu, płyną same korzyści obustronne. Reklama, jaką zapewnia sobie firma, organizując np. letnią tygodniową wyprzedaż starych kolekcji ubrań, jest ogromna. Dzięki takim wydarzeniom, można zdobyć więcej klientów, którzy będą czekać na takie wydarzenia, ale i którzy będą korzystać ze stałej oferty proponowanej przez firmę. Dobre wrażenie, jakie robi pop up store, zwłaszcza pomysłowy, zostaje z nami podczas każdego zakupu w sklepie danej marki. Taki właśnie jest cel każdego właściciela firmy, który decyduje się wykorzystać pop up store.

pop-up store

Pop up store stosowane w marketingu, nie zawsze ma ten sam powód. Cel zawsze jest jeden – zwiększyć grono odbiorców. Jednak firmy stosujące ten rodzaj marketingu chcą przypomnieć o swojej marce i jej produktach. Dodatkowo, często pop up store służy promocji zupełnie  nowej firmy lub linii produktów. Chęć zaistnienia na rynku jest bardzo silna i posiada ją wiele firm. Dlatego trzeba chwytać się wszystkich dostępnych możliwości, które pozwolą jak najlepiej zareklamować się naszej firmie. Pop up store, jest najbardziej skuteczną formą marketingu. Zyski, według badań zwiększają się aż o parę procent w skali roku. Niby tylko parę procent – jest to jednak dużo, zwłaszcza że pop up store dopiero wchodzi na europejski rynek. Ilość takich stoisk rośnie w ogromnym tempie, także w Polsce. Pomysły na zorganizowanie sezonowego sklepu lub stoiska zapewni reklamę oraz zyski właścicielowi firmy.

Pan Lotto