Praca w parze z relaksem – konferencje nad morzem

morze bałtyckie

Konferencja nad morzem to doskonały pomysł. Połączenie relaksu z obowiązkami jest idealnym rozwiązaniem dla sukcesów firmy i budowania dobrych relacji między pracownikami. Firmy coraz częściej decydują się na organizowanie konferencji nad morzem.

Niezwykłe morskie krajobrazy, powietrze przesycone jodem, szum fal działają relaksująco i pomagają w skupieniu się na ważnych problemach  i tematach, poruszanych w trakcie konferencji. Połączenie pracy z relaksem i wypoczynkiem służy nie tylko pracownikom, ale również sukcesom firmy. Hotele nadmorskie trzy-, cztero- i pięciogwiazdkowe oferują usługi na najwyższym poziomie. Profesjonalizm w obsłudze tego typu spotkań sprzyja decyzjom firm o organizowaniu konferencji nad morzem.

Zalety konferencji nad morzem

Wybrzeże Bałtyku jest niezwykle atrakcyjnym miejscem pomimo tego, że nie należy ono do najcieplejszych. Zaletą konferencji nad morzem może być atrakcyjna lokalizacja hotelu.  Malownicze położenie obiektu sprzyja połączeniu pracy z wypoczynkiem. Bliskość plaży i morza oraz lasów zapewni uczestnikom optymalne warunki nie tylko do pracy, ale również do wypoczynku po dniu spędzonym na wytężonym wysiłku umysłowym. Relaks w pięknej nadmorskiej scenerii pozwoli na oderwanie się od codziennych problemów. Ogromne znaczenie ma również niezwykłość otoczenia. Bliskość ciekawych atrakcji do zwiedzania może być atutem na rzecz wyboru tego, a nie innego miejsca. Nadmorskie miejscowości, takie jak kaszubskie miasto Puck, latarnia morska na Rozewiu, port we Władysławowie, groty mechowskie, zamek w Krokowej, zespół pałacowo-parkowy w Rzucewie, fokarium na Helu i wiele innych atrakcji sprzyjają wyborowi właśnie tych okolic na konferencję. Świeża morska bryza zredukuje stres i ukoi skołatane często nerwy przepracowanych pracowników firmy. Niezwykle istotnym problemem może być dojazd na miejsce spotkania. Jednak nadmorskie miejscowości, dzięki rozbudowywanej nieustannie sieci dróg i połączeń lotniczych, stają się bardziej dostępne.

Niezbędne wyposażenie hotelu na konferencję

Najbardziej optymalną propozycją jest hotel posiadający odpowiednią ilością sal konferencyjnych o różnych powierzchniach od 20 do 800 metrów kwadratowych. Dźwiękoszczelne ściany zapewnią komfort odbywania wszelkiego rodzaju prezentacji, zebrań, przedstawień, szkoleń, spotkań i warsztatów. Możliwość podzielenia sal na mniejsze za pomocą przesuwnych ścian pozwoli zorganizować spotkania panelowe i warsztatowe. Niezwykle istotne znaczenie ma wyposażenie sal, które powinny posiadać wszelkie udogodnienia, jakie potrzebne są do prowadzenia profesjonalnej konferencji, kongresu, czy biznesowego spotkania. Niezbędne są multimedia takie jak: TV, nagłośnienie, projektor multimedialny, ekrany, bezprzewodowy Internet, mikrofony, flipcharty, nagłośnienie bezprzewodowe, a także wi-fi na terenie całego obiektu. Nie bez znaczenia jest wygoda i komfort oferowanych przez hotel pokoi. Restauracja z letnim tarasem, serwująca pyszne dania, które zaspokoją gust najbardziej wybrednych smakoszy pozwoli na spożycie smacznych posiłków w atrakcyjnym otoczeniu nadmorskich krajobrazów.

konferencja

Hotel nad morzem – atrakcje

Pogoda nad polskim morzem nie zawsze odpowiada naszym wymaganiom, dlatego ogromne znaczenie ma oferta hotelu na deszczowe i zimne dni. Niezwykle istotna jest alternatywna propozycja spędzenia czasu wolnego w centrum fitness, czyli na basenie, siłowni lub w saunie. Atrakcją dla gości będzie na pewno dwutorowy bowling, korty tenisowe lub bio studio. Konferencjom towarzyszą zwykle imprezy rozrywkowe z oprawą muzyczną. Hotele współpracują w tym zakresie z profesjonalnymi zespołami muzycznymi, czy regionalnymi oraz DJ-ami. Pracownicy hotelu na każdym etapie przedsięwzięcia oferują opiekę koordynatora, a doświadczony personel doradza optymalne rozwiązania oraz dba o jak najwyższą jakość świadczonych usług.  Połączenie atrakcji i udogodnień hotelowych z doskonałą lokalizacją sprawia, że coraz więcej firm decyduje się organizować konferencje nad morzem.

Pan Lotto